Σελίδες

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

αγαπημένο μου ημερολόγιο...


1. Σήμερα μετά την δουλειά θα πάω σπίτι μου να ξαπλώσω λίγο να ξεκουραστώ.
Βλακείες λέω, σήμερα μετά την δουλειά θα πάω σπίτι και θα αρχίσω τις ετοιμασίες γιατί έχω καλεσμένους για φαγητό!
2. Έπειτα θα κάνω κούρα ομορφιάς και θα ετοιμαστώ τελετουργηκά για να βγώ έξω με τον άντρα μου.
Αστείο ε? έπειτα θα υποδεχθώ τους καλεσμένους μου με τα παιδιά τους και θα τρέχω πάνω κάτω σαν βέγγος για να μήν τους λείψει τίποτα!
3. Θα περάσω υπέροχα αφόυ θα είμαι ξεκούραστη και ανανεομένη κι όλο το βράδυ θα χορέυω με ένα ποτό στο χέρι.
Ναί καλά και μετά ξύπνησα, θα περάσω μέν όμορφα γιατί γουστάρω να βγαίνω με τον άντρα μου, μόνο που ίσα ίσα θα προλάβω να κάνω ένα ντουζ αφού βέβαια καληνυχτήσω τους προσκεκλημένους μου και βάλω ευλαβικά το παιδί μου για ύπνο.
Δέν παραπονιέμαι, αντιθέτως νίωθω όμορφα που μπορώ και τα προλαμβαίνω σχετικά όλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...