Σελίδες

Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Πακετάρισμα Τώρα!

Σε μία βδομάδα αν θέλει ο θεός φέυγω για διακοπές με την οικογένεια μου και άρχισα να πακετάρω απο τώρα γιατί είμαστε πολλοί και φυσικά εγώ θα πρέπει να το κάνω για όλους μας μόνο που αυτή την φορά θα το κάνω αλλιώς, θα αρχίσω απο τον εαυτό μου που τον αφήνω πάντα τελευταίο και πάντα μα πάντα όμως αφήνω πίσω πράγματα σημαντικά και παίρνω μαζί μου πράγματα αχρήαστα. Αυτή την φορά θα οργανωθώ και θα φροντίσω να είμαι και άνετη και κομψή γιατί άνεση και διακοπές δεν εξυπακούει μονάχα σαγιονάρες και σορτσάκια!
Έχω ήδη διαλέξει μερικά σύνολα που θα πάρω μαζί μου.





φόρεμα ASOS
τσάντα Fendi
παπούτσια ALDO
κολιέ ALDO
σουλαρίκια Accessorize


φόρεμα ERES
τσάντα Vintage (της μαμάς μου)
παπούτσια Top Shop
κολιέ Marks & Spenser
κορδέλα μαλιών Accessorize


φόρεμα ZARA
τσαντάκι TOP SHOP
παπούτσια Camilla Skovgaard
κολιέ Indian Shop




πουκάμισο Mango
παντελόνι Mango
τσάντα DNKY
παπούτσια ALDO
κολιέ Ηandmade


μπλουζάκι ZARA
jean Rock & Republic
τσάντα Fendi
παπούτσια DNKY
σκουλαρίκια Handmade
δακτυλίδι δώρο απο τον σύζυγο μου



φορεματάκι ZARA
jean Rock & Republic
τσάντα Handmade
παπούτσια Artisti Italiani
κολιέ Indian Shop

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...